'Konijn, ik ben levend. Ik adem, en ik beweeg, dus ik leef. Is dat duidelijk? Welke beproevingen ook komen, ik leef.' Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij. 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.



22 september 2005

Reclame voor de firma T-mobile

Al een tijdje loop ik te likkebaarden bij het idee dat er nu apparaatjes bestaan die een telefoon, een agenda, een mp3-speler, een navigatiesysteem en een heel redelijke camera in zich verenigen.
Met de huidige reclamecampagne van T-mobile wordt de begeerte niet minder, in tegendeel. Ik neem me voor om zo'n ding aan te schaffen zodra mijn Telfort-abonnement verlopen is aanstaande januari.

Ondertussen denk ik dat het juist dít soort apparaten is dat de recente ontwikkeling van de media inzichtelijk maakt. Hoewel het formaat natuurlijk nog niet ideaal is, worden hier in feite het de grenzen tussen personal computer, geluidsdrager, camera, televisie en internet definitief opgeheven.
Dit opent vervolgens weer prachtige perspectieven voor bloggers (zie ook over bloggen op deze site)