'Konijn, ik ben levend. Ik adem, en ik beweeg, dus ik leef. Is dat duidelijk? Welke beproevingen ook komen, ik leef.' Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij. 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.



04 augustus 2005

Over bloggen

Houdt u vast, het webloggen is nu echt doorgebroken. Dat blijkt wel uit het feit dat zelfs het tien-uurjournaal van vanavond ontdekt heeft dat er méér bestaat dan alleen traditionele media.
De NOS verwijst op een speciale pagina naar bekende weblogs. Helaas worden nieuwe initiatieven zoals blogo.nl niet genoemd. Want read my lips: de weblog wordt een belangrijk (commercieel) medium nu de integratie van televisie, video, muziek en tekst op internet pas goed op gang begint te komen.

Volgens de BBC wordt er wereldwijd iedere seconde een nieuwe weblog opgestart.
Technorati beweert inmiddels 14,4 miljoen bloggers te hebben geïnventariseerd. Inclusief deze weblog, kan ik er heel tevreden bij zeggen.

Aardig ook wat de onvermijdelijke Francisco van Jole erop heeft te zeggen.