'Konijn, ik ben levend. Ik adem, en ik beweeg, dus ik leef. Is dat duidelijk? Welke beproevingen ook komen, ik leef.' Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij. 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.



20 september 2005

Nieuws van het front

Het kan niemand ontgaan zijn dat er zich sinds een paar jaar tienduizenden Amerikaanse soldaten in Irak bevinden. Dankzij de tv-journaals weet inmiddels iedereen hoe het er in Bagdad ongeveer uitziet en waar Basra ligt.
De in Irak gelegerde soldaten maken echter ook massaal privé-kiekjes, die zij ook weer achterlaten op het net, bijvoorbeeld op photo sharing websites zoals Flickr

Daar vond ik ook onderstaande foto:
Origineel bijschrift: Asking nicely... that's a rarity in the army. That's because we all know that kindess = weakness.

Nieuwsgierig naar nog honderden andere foto's uit Irak? Ik heb alvast een zoektochtje uitgevoerd met als tag (zoekterm) 'Baghdad'. Te vervangen door een willekeurige andere tag naar keuze.

Ook op een site als Yafro zijn veel foto's te vinden. Nadeel is de ranzigheid die je daar ongevraagd tegenkomt.