'Konijn, ik ben levend. Ik adem, en ik beweeg, dus ik leef. Is dat duidelijk? Welke beproevingen ook komen, ik leef.' Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij. 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.



20 augustus 2005

De beste radio van Nederland


De hele maand augustus (ja inderdaad, die is al bijna voorbij) worden 's ochtends tussen 10 en 12 uur op radio 747AM hoogtepunten uit tachtig jaar Nederlandse radiogeschiedenis herhaald.

Afgelopen week was het de week van de interviews: het beste van bijvoorbeeld Ischa Meijer, Martin Simek, Tijs van den Brink en Frènk van der Linden. Allemaal terug te luisteren.

Komende week gesprekken van oude rotten in het radiovak met aanstormende (en gearriveerde) talenten. Beluister het op 747 AM (hebben ze daar ook eens meer dan 10 luisteraars) of op deze website.