'Konijn, ik ben levend. Ik adem, en ik beweeg, dus ik leef. Is dat duidelijk? Welke beproevingen ook komen, ik leef.' Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij. 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.



21 september 2005

Het kijkcijferkonijn

Afgelopen zondagavond om elf uur op Nederland 3 verdiepte Arnon Grunberg, presentator van RAM, zich in mogelijkheden om iets te doen aan het treurig lage kijkcijfer dat zijn programma (en trouwens de hele VPRO) scoort.
Interessant.

Het aantal kijkers (na te gaan op de site van de stichting Kijkonderzoek) was 67.000, het marktaandeel 2,4 procent. Historisch laag als ik het niet mis heb.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

9:08 p.m.

 
Blogger boekengek said...

Bedankt voor je link! Ik zal je teruglinken. En wat de kijkcijfers betreft: ja, dit is gefundenes fressen voor mij omdat ik al jaren weet dat niemand naar NL3 kijkt. Ik ben dan ook voor de opheffing van de publieke omroep. Laat ze maar commercieel gaan, dan zien we wel wie er met interessante programma's komen en hoeveel dat mag kosten om er lid van te worden. Alleen de VPRO zou het dan misschien overleven en de christelijken.

9:24 p.m.

 
Blogger Unknown said...

Ik ben een grote fan van Grunberg, maar om daar nou voor wakker te blijven op de zondagavond...

11:06 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home