'Konijn, ik ben levend. Ik adem, en ik beweeg, dus ik leef. Is dat duidelijk? Welke beproevingen ook komen, ik leef.' Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij. 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.



20 november 2005

The Last Post (for now)

Het is leuk geweest... voor nu althans. Onopgemerkt is niet onopgemerkt te veel tijd en vooral energie gaan opeisen, tijd en energie die ik beter kan gebruiken voor mijn core business: afstuderen ( en snel!).
Alleen mijn boekrecensies zal ik hier nog blijven neerzetten, dat was tenslotte het aanvankelijke doel van deze weblog.

Zie ook de recensies van Het complot tegen Amerika (Philip Roth), Favonius (Allard Schröder), De mysterieuze vlam van koningin Loana (Umberto Eco), Langzame man (J.M. Coetzee), Shalimar de clown (Salman Rushdie) en Brooklyn-dwaasheid (Paul Auster)

Later,
Hugo

1 Comments:

Blogger Bibliofilos said...

Succes met afstuderen, ik kijk met plezier uit naar je recensies!

9:53 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home