'Konijn, ik ben levend. Ik adem, en ik beweeg, dus ik leef. Is dat duidelijk? Welke beproevingen ook komen, ik leef.' Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij. 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.



06 oktober 2005

Sprekend Spoorwijk

De islam is de snelstgroeiende godsdienst in Nederland.
Wat geloven moslims?
En hoe is het leven in de multiculturele volkswijken waar veel van hen wonen?
Jacob Hoekman, verslaggever van het Reformatorisch Dagblad waagde het erop en dook een aantal weken onder in de Haagse Spoorwijk.
In dit dossier op de RD-site zijn bevindingen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Okeej dan, reclame maken voor de familie;)
Dan laat ik bij deze ook mijn webloggie maar achter hier:D
Respect 4 your blog Huug!

6:45 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home