'Konijn, ik ben levend. Ik adem, en ik beweeg, dus ik leef. Is dat duidelijk? Welke beproevingen ook komen, ik leef.' Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij. 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.



22 oktober 2005

Dat hebben ze goed gezien bij HP/De Tijd

Hier een link naar de site van het tijdschrift, dat echter maar weinig content levert en het artikel echter niet online heeft gezet.

Daarom hier een flinke selectie van de groep (ex-)gereformeerden om wie het gaat: Jozias van Aartsen, Jan Baan, Jan Peter Balkenende, Lans Bovenberg, Tijs van den Brink, Erik Dekker, Joost Eerdmans, Aart Jan de Geus, James Kennedy, Andries Knevel, Dirk Kuijt, Hilbrand Nawijn, Jan Siebelink, Jack Spijkerman, Bart Jan Spruijt. Enzovoorts.

Nu nog wachten op een nummer van HP/De Tijd met als titel De hostie van de macht; hoe katholieken Nederland bepalen