'Konijn, ik ben levend. Ik adem, en ik beweeg, dus ik leef. Is dat duidelijk? Welke beproevingen ook komen, ik leef.' Hij zoog de borst vol adem en stapte in bed. 'Het is gezien,' mompelde hij. 'het is niet onopgemerkt gebleven.' Hij strekte zich uit en viel in een diepe slaap.



31 mei 2005

A spontaneous overflow of powerful feelings

Het is gezien. Het is niet onopgemerkt gebleven (Gerard Reve).

Hoewel er in Nederland inmiddels 60.000 mensen aan het bloggen zijn geslagen, ben ik zo vrij om te veronderstellen dat deze blog iets zinvols kan toevoegen aan deze verbale smurrie.

We zullen zien.

En ik geef toe dat de titel gejat is. Maar niemand zal ontkennen dat 'Lezen etcetera' de kortste samenvatting is van een zinvol leven. Wat dat betreft kan ik me prima vinden in de woorden van een terecht bestreden voorman van een niet nader te noemen bevindelijk kerkgenootschap: 'mijn beste vrienden staan in mijn boekenkast'.

Beste lezers, reageer! Laat een berichtje achter om te vertellen dat wat u vindt van mijn gezwatel in de ruimte.


technorati tags: , , , ,


2 Comments:

Blogger sneuper said...

Hallo Hugo,

Vooral verder bloggen! Ik heb een link naar jouw blog op mijn linkspagina gezet: http://boek.favos.nl

Wil jij een link naar mijn blog op jouw blog zetten? Vind mijn blog via http://boekenblog.blogspot.com

dank, groet,

sneuper

8:55 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Alles hangt van jatwerk aan elkaar, dus wat dat betreft moet u zich vooral niks laten wijsmaken door de lezer...

2:09 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home